niedziela, 1 września 2013

Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku

zdjęcie: Blogerchef


Co prawda od Ogólnopolskiego Festiwalu Dobrego Smaku minęło sporo czasu, ale dopiero teraz powoli odnajduję czas do blogowania. Tak to jest jak w rząd dusz w domu przejmuje ktoś taki: 



Wracając do ODFS, to w tym roku był bardzo udany. Mimo, iż nie byłem w stanie skorzystać ze wszystkich możliwych atrakcji w pamięci zapadła mi wystawa etykiet nalewek i wódek, na której degustować można było wyborne wódki J.A. Baczewski. Degustowałem z Dorotą z Kuchenne Szaleństwa, Jednakże najważniejszym elementem tej wystawy była dla mnie ta etykieta :
Jeśli ktoś posiada recepturę Słoniówki proszę o kontakt.

Zaraz po degustacji wraz z Dorotą i Marysią z Gruszka z Fartuszka postanowiliśmy zawładnąć główną sceną Ogólnopolskiego Festiwalu Dobrego Smaku. Razem z Blogerchefem i Janem Niezbędnym wyczarowaliśmy kilka  smakowitych dań, które w mgnieniu oka zostały pochłonięte przez zgromadzoną publiczność. 
zdjęcie: Blogerchef

zdjęcie: Blogerchef

zdjęcie: Blogerchef
 Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku, poza naszym mistrzowskim występem na scenie, obfitował w wiele eventów bardziej i mniej kulinarnych, warsztatów, pokazów filmowych. Żaden z nich nie mógł jednak przyćmić występu naszej trójki na scenie. 

1 komentarz:

  1. Słoniówka mnie zaintrygowała !
    Nie dziwię się późnej relacji, Mała na pewno jest absorbująca a jaka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń