czwartek, 5 września 2013

Restaurant Day czyli Kuchnia Słonia i Bułka z Masłem w restauracyjnej komitywie.


18 sierpnia w naszej kamienicy na Kościelnej, razem z Bułką z Masłem i w ramach Restaurant Day otworzyliśmy jednodniową restaurację. Przygotowaliśmy pyszne dania. Miedzy innymi: bliny z duszonym bakłażanem i piersią z kaczki, polentę z konfiturą z czerwonej cebuli, krokiety z kaszą gryczaną i kaczką z sosem z borówki i czerwonego wina, focaccię na dwa sposoby, pasztet z wędzonego kurczaka, pasztet z cukinii z kurkami, a na deser kisiel z jagód z sosem z białej czekolady i arbuza z wódką chilli.

Było pysznie!

Klienci dopisali, Poznaniacy i nie tylko pokazali, że za dobrym jedzeniem potrafią się zapuścić nawet na nasze piękne Jeżyce. 



W imieniu Kolektywu Bułka z Masłem i swoim własnym dziękuję, za to że byliście!














Autorami zdjęć są: Kasia Konieczna, Witold Wyrwa, Bułka z Masłem i ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz