poniedziałek, 27 maja 2013

Koniec wakacji, czyli zabieramy się za publikowanie!

Foto: Agnieszka Gogolewska


Ostatni miesiąc był szalony!!! Co prawda nie publikowałem, ale też nie zasypywałem gruszek w popiele.  Poprzedni miesiąc to rollercoaster wrażeń i doświadczeń, jednak najważniejsze wciąż przed nami. 




Nindża coraz bardziej pcha się na świat. My też nie próżnowaliśmy, zaliczyliśmy szkołę rodzenia i jesteśmy przygotowani na naszego małego "aniołka".


Ostatni miesiąc był też bardzo kulinarny. Odbył się IV półfinał Blogerchefa, który jednak nie poszedł tak jak powinien, choć muszę przyznać, że i tak bawiłem się przednio w towarzystwie Marysi z http://www.gruszkazfartuszka.pl/.

Foto: Agnieszka Gogolewska

Foto: Agnieszka Gogolewska
Foto: Agnieszka Gogolewska

Foto: Agnieszka Gogolewska


Foto: Agnieszka Gogolewska


Foto: Agnieszka Gogolewska

Foto: Agnieszka Gogolewska

Foto: Agnieszka Gogolewska
Oprócz Blogerchefa odwiedziłem kilka wyjątkowych miejsc, które wkrótce opiszę. Były również wtopy, takie jak moja wizyta w Vine Bridge podczas Poznania za pół ceny (to niepowtarzalne doświadczenie również opiszę). Między tymi wszystkimi atrakcjami mieliśmy też wielu gości u nas w domu, w tym parę wegetarian, których karmienie było nie lada wyzwaniem. 

Ostatnie dwie wiadomości to już kompletny lans i parcie na szkło z mojej strony.;) 

Po pierwsze ukazała się książka z przepisami z Ugotowanych TVN, w której znalazły się także moje przepisy. Książki jeszcze nie zdążyłem mieć w ręce, ale podobno jest ona bardzo porządnie wydana. I nie ukrywajmy pokusa posiadania mnie na półce w domu na pewno będzie cholernie kusząca :P 

Źródło: TVN
Drugi i ostatni lanserski news to występ wraz z Marysią z http://www.gruszkazfartuszka.pl/ w wieczornym programie stacji WTK (oczywiście w prime Time :P) 

Wideło w linku :





5 komentarzy:

  1. Śpioszki niesamowite! :D Hehe klimatem pasują do Hell's Kitchen! Czyżby kolejny Gordon Ramsey miał pojawić się na świecie, lub jego kobicy odpowiednik? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy zobaczymy, ale wystarczy, że przejmie pałeczkę po tatusiu i to ona będzie nam gotować:P

      Usuń
  2. w jakim odcinku mogę Cię zobaczyć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śpioch mega :) Nadrabiaj z tym publikowaniem, nadrabiaj, potem nie będzie już czasu ;)

    OdpowiedzUsuń